Lördag

Idag har dpet varit en fin dag. vädret har varit riktigt toppen. Det är vi ju inte så bortskämda med nu för tiden. Idag har vi tagit det lugnt och bara njutit av go vädret. fast jonas har iofs hunnit klippa gräset och fått upp våran torkvinda så nu kan jag äntligen få hänga tvätten ute när det är fint väder. Det firade jag med att tvätta 2 maskiner.

sen har jag varit med Milton till Johanna på en playdejt och efter det var det dags för middag.
Vi lyxade till med kåldolmar idag och det var så sjukt gott! mamma åt med oss också. Så det var mysigt. Sen nu på kvällen har vi bara slappat. .

I natt ska vi sova i bäddsoffan nere i källaren. vi har så sjukt varmt på övervåningen att jag dör.
När jag väntade Milton så sov jag endast i trosor ,utan täcke med öppet fönster i november / december månad och tyckte det var varmt. Jonas sov med täcket draget långt över huvudet och tyckte att det var iskallt. Så ni förstår hur mycket jag svettas nu när det är äckligt varmt. Tur att vi har våran älskade gillestuga och bäddsoffa i källaren. Där kan till och med jag sova som en prinsessa fast det känns som att blodet kokar i ådrorna på mig :-) jag älskar vårt hus bara mer och mer.

Nu ska jag försöka sova lite. Over and out!



















Kommentera här: