hejsan hoppsan!

Snart har jag överlevt hela eftermiddagsveckan! Alltså veckan då Jonas jobbar eftermiddag.  Det är så extremt tråkigt att vara ensam hela kvällarna. Även om vi sällan gör nåt ändå. Men jag känner mig bara så extra ensam. Sen blir det ju så klart mycket bökigare att vara ensam med båda småttingarna. Speciellt när det är dags för nattningen. Oftast går det bra.  Men jag gruvar mig ändå för varje dag. 

Men i morgon är Jonas ledig. Och i morgon ska barnen fotograferas på öppna förskolan. Eller bara de små. Celia går ju skola så hon kan ju inte vara med. Men vi ska ju fotograferas hela familjen den 5e november.  Det längtar jag till som sjutton. Ska bli kul att få ett kort på hela familjen. 

Snart ska jag packa ihop ungarna och premiär testa tvillingvagnen med  Millas babylift. Det må vara skit väder men jag tror att lite friskluft skulle göra mig gott. Jag är så glad att jag har min mamma och pappa så nära. Speciellt såna här veckor. Annars skulle det suga fett. 

Over and out7

 

Kommentera här: