4 år idag

Idag är det min och Jonas 4 - års dag.
Den blev inte alls vidare romantisk då båda hade glömt att det var idag. Jag kom på det när jag såg en bild på world trade center. Förra året den här dagen var vi i Spanien. Vi hade barnvakt och fick gå ut och äta middag tillsammans. Det var så mysigt. I år jobbar jonas eftermiddag och jag firar med Milton och Milla framför tvn.

Medan Milton var på dagis var jag och Jonas på stan. Vi skulle köpa mer färg till fasaden, kolla om häcken som vi ska beställa. Om vi beställer den inte nu till veckan men nästa så kommer vi att få 20% rabatt. Jag köpte en bärsjal till lillan så att jag kan bära henne och ändå få ha fria armar.

I helgen har jag tänkt försöka höststäda ute på gården och altanen och göra ordning innan det blir för kallt. Bara det är bra väder och jag har hyfsat med ork..

ja, det var allt för den här gången.

Grattis till oss på 4 års dagen och om du läser här så -Tack för dom här åren älskling. Love u.







Kommentera här: