tidig kväll!

Idag har det verkligen varit full rulle... Pontus och jonas åkte upp till stan för att köpa mer grejs vid 11. Sen började dom bygga efter 13.00 nån gång. Felicia kom hit med Pontus och höll mig sällskap hela tiden. Sen kom Malin förbi. Och sen tittade Johanna förbi som hastigast, sen kom Matte, Malin och lilla Leah, mamma å pappa kikade också in sen Robin. 

Pojkarna har hunnit bygga en hel del. Dom ska tydligen fortsätta på söndag. 

I morgon blir jag gräsänka för då drar Jonas till piteå Och ska festa och bo i en stuga med några killar. Så jag ska mysa med barnen i min ensamhet. Det blir nog roligt för dom. Hoppas bara att dom får fint väder där borta.

Nu ska jag göra en tidig kväll så jag orkar vara en glad mamma i morgon. Celia sover borta hos en kompis så jag behöver inte vänta in henne. Då är det lika bra att passa på att få skönhetssömn ♡så här ser det ut efter dagens slit. Det tar sig!
Milla gillar tzatziki  :-)Milton fångade mig På kort idag :-)Felicia och Milla fick han också med :-)

Kommentera här: