torsdag

Sista dagarna har jag haft så mycket för mig. Jag är liksom inte van att vara så aktiv då jag de senaste månaderna mest bara gått omkring som en lat zombie. Men jag började ju äta D-vitamin för en månad sen och jag undrar om det kanske är den som gjort att jag har vaknat till liv igen. 

Igår på förmiddagen kom Bea och Johanna med sina barn hit så vi hade mer eller mindre öppen förskola. Fan så trevligt det är nu när man har kompisar med barn som man kan umgås med.  När man var 20 år med barn så var man så ensam och utanför. På eftermiddagen började jag städa ur Jonas mormors dödsbo. Men jag hann inte klart så jag fick åka upp idag igen på förmiddagen och göra klart. Jag kände bara ångesten för att börja om att jobba. Gud vad jag är kräkless på flyttstädning.  Och min axel protesterar direkt.  Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag var förbi mamma en sväng när jag var klar och drack en kopp kaffe och när jag kom hem var jag så slut att jag och småttingarna la oss och sov i över 2 timmar. Sen på kvällen har jag stökat undan här hemma och tvättat upp alla trasor jag hade med mig till städet. Jag har vikt och sorterat in tvätten i garderoberna. Badat småttingarna och duschat själv. 

I morgon skulle jag så gärna vilja få tid att måla en möbel som ska vara i Miltons rum och sy gardiner till hans rum. Vi får se om jag hinner. 

Nu ska jag lägga mig och sova så jag orkar med morgondagen 
Over and out!

Kommentera här: