Förkyld

Nu har det snart gått en vecka sedan vi kom hem från Boden. Jag har haft så mycket i hjärnan att jag har varit helt slut och fått så fruktansvärt lite gjort. Jag har tex inte tvättat en enda maskin på hela veckan. Vi har ett helt berg med tvätt som väntar på mig där nere med andra ord. Det kan inte hjälpas. Jag har inte orkat ta tag i det. Men kanske i morgon. Idag var jag till tandläkaren. Och eftersom att jag är så fruktansvärt rädd för tandläkaren så får jag ju alltid lugnande. Men den här gången så hjälpte det så lite så jag hade knappt ingen hjälp alls av den. Däremot har jag varit trött resten av hela dagen.
Och nu känner jag att jag håller på att bli förkyld dessutom. Ont i halsen som fasen och det bränner i näsan och bakom ögonen. Skönt att det är fredag i morgon och att Jonas blir ledig då.

Annars är allt mest som vanligt just nu. Förutom att jag smider planer för framtiden och försöker hitta mod att komma vidare i livet så är jag lika sliten som vanligt. Har varit ovanligt trött sista veckorna. Känns trist att vara så slö hela tiden.

Men det ska väl förhoppningsvis bli bättre med tiden. Over and out!

Kommentera här: