dagen före...

I morgon fyller mitt yngsta hjärta 4 år. Tiden går så rasande fort. Kommer ihåg hennes 1-årsdag som om det vore igår. 

Idag har jag till större delen fortfarande plågats av migrän. Vid 13.00 gav jag upp och tog en migrän tablett. Sen sov jag till typ 16.00 och när jag vaknade kände jag mig lite bakis men huvudvärken kändes bättre. Jag kände mig som en lagom kass fru eftersom att Jonas fick laga maten. 

Och mina planer på att slinga mammas hår och åka till stan gick i stöpet. Men i morgon har jag ändå möte i stan och jag ringde till apoteket och reserverade p-piller så jag kan hämta i morgon. Då kan jag dessutom köpa fikat till Milla. Hon sa bestämt att hon SKA ha en jordgubbstårta. Och som den lilla kommandoran hon är gör jag bäst i att bara lyda order. 

Jag har varit trött men jag har ändå hunnit duscha barn, gå en halvtimme med Julia, klippt klor och kamma katter. Duscha mig själv och lite sånt där. 

Nu har vi sett ett avsnitt om mördare som sitter i dödscell i Amerika. Mycket intressant serie. Jag älskar dokumentärer. 

Nu ska jag snart gå och sova om jag ska orka med alla morgondagens måsten. Och jag hoppas verkligen verkligen att jag slipper vakna med ont i huvudet i morgon.



 

Kommentera här: