en fjärde katt?!

Vi tycks snart ha en till katt. Det är nu 3e gången som en stor lurvig katt som ser ut att vara en blandis mellan skogskatt och typ mainecoon har kommit in på vår altan via kattluckan. Celia har klappat den och säger att den är väldigt tovig i pälsen. Nästa gång den kommer, om den kommer igen så ska jag försöka få en bild på den. Undrar om den har ett hem eller om den är vilsen. Eller om den bara vet att det alltid finns mat hos oss. Men idag stod den mot altandörren och ville bli insläppt i huset. 🙄 

Nu ska jag försöka sova, med mina 3 katter och Julia i sängen är det trångt och gött så man behöver då inte sakna Jonas. Men en fjärde katt tror jag inte skulle rymmas. Så jag hoppas att han inte har tänkt flytta hit 😏

God natt önskar jag alla mina följare. 

Kommentera här: