min lördag

Började dåligt då Jonas väckte mig just som jag sov som godast. Jag vaknade arg som ett bi 🐝men det gick över till slut. 

Mamma skötte Milla och Milton åkte till en kompis så jag och Jonas kunde åka till stan och köpa födelsedagspresenter till våran lilla dam som fyller 4 stora år till veckan. Tiden går så fort. Känns som att det var nyss hon fyllde 1 år. 

Sen när vi hade kommit hem och jag just hade dragit igång projekt få hemmet att se ut som att inte en bomb har smullit av så trillade världens bästa Lina och hennes snubbe in. Jag blev så glad att jag nästan dog. Dom var bara in på en snabbvisit, men vi bestämde i alla fall att jag skulle komma ut till linas föräldrars stuga så jag skulle få träffa hennes lilla gosse som var hur söt som helst 💗

Sen åkte jag hem igen och jag och Jonas har sett på dokumentärer på Netflix. 
Nu ska jag sova så kanske jag inte är fullt lika sur i morgon när jag måste vakna igen. Vi får väl se. 

God natt 

Kommentera här: