shit mitt huvud!

Idag har jag varit halveffektiv. Jag lämnade barnen, men hann inte ens komma till mamma så var jag tvungen att åka och hämta Milton. Han hade ont i magen. Sen åkte vi tillbaka till mamma och jag hjälpte henne att flytta på några skänkar. Sen åkte vi hem och fixade och trixade lite. Jag slog in Millas presenter och pillade på. Jag och Milton åkte med lite kartonger och skräp till återvinningen. Jag hann duscha och stöka lite innan det var dags att hämta Millan. Hon var supernöjd med sin dag på förskolan. Sen åkte vi hem och fixade middag. 

Efter maten gick jag och Milla på en liten prommis med Julia. När vi kom tillbaka så bar jag in lite saker som uteleksaker och sånt till bodan, sånt kommer det ju att användas längre och det är skönt att få göra det innan det blir alldeles för kallt och lövigt igen ute. 
Efter det blev det inte många knop.
Jag började få ont i huvudet
 Migrän feeling. Det kommer som smygande i början men sen går det snabbt utför. Jag har försökt att härda utan att ta tablett men snart ger jag upp för det känns som att huvudet ska sprängas bara för att jag kollar på mobilen i detta nu och ljudet på Tv:n skär i hjärnan. 

Ikväll är andra kvällen barnen ska sova egna sängen. Det gick snabbare att få i säng dom idag. Milla hade kommit ner någon gång under natten men jag har ingen aning om när. Jag måste ha sovit som en stock för jag hörde eller märkte det inte ens. Vaknade bara bredvid henne. Så hon måste ha smugit. 
Jag hoppas att jag mår bättre i morgon för jag kommer bli tvungen att åka till solbacken och kolla om det finns att få tag på Savnnahs p-piller. Sen ska jag nog hjälpa mamma att slinga håret. Jag vet bara inte i vilken ordning jag ska försöka göra det. 

Näe. Nu ser jag fram emot sängen som bara den. 

Jonas hade en mardrömsstart på jobbet första dagen efter semestern. Det hade blivit något tjall med en vatten slang så när han kom in i typ verkstaden var det vatten överallt. Det kan ha sprutat där hela helgen. Osv. Han var rätt slut när han kom hem. Tungt att stiga upp 20 över 5 på morgonen efter sex veckors semester.
Jag tycker att det liksom är nog tungt att vakna sju på morgonen. 

Jag tror att jag ska lägga mig nu. Jag orkar nog inte ens se klart "världens tuffaste jobb mer Adam Alsing" 
Över och ut
 
 

Kommentera här: