Updejt

Jag har inte varit så duktig på att uppdatera bloggen på ett tag nu. Det har varit så sjukt mycket senaste tiden, all stress så här innan Miltons födelsedag och julen. Det har ju dessutom varit rätt mycket med att försöka återställa hemmet så gott det har gått efter den värsta renoveringen.

Jag har rent inte haft ork att skriva på kvällarna för man har haft så mycket att göra hela dagen till sent på kvällen.

Men nu är julen och födelsedagen över. Det blev lyckat även detta år. En lugn och skön jul. Med väldigt nöjda barn. Småttingarna skötte sig så himla fint på julafton. Dom var lugna och skötsamma hela dagen. Nästan så att man inte kände igen dom. 
Dom var så glada över precis varenda julklapp 🎁 och det finns ingen bättre känsla. 



Idag fick jag veta att jag har fått en remiss till Umeå för att kolla upp en knöl i bröstet nästa onsdag. Kändes drygt att behöva åka hela vägen dit för att få kolla upp det. Jag trodde att jag bara skulle få göra en vanlig mammografi här i Skellefteå. Men tydligen vill dom göra en speciell ultraljudsundersökning som dom inte kan göra här. Känns lite typ overkill att behöva åka till Umeå för innerst inne tror jag ju inte ens att det är cancer utan jag ville mest bara få utesluta att det kan vara det så man slipper få dom tankarna. Det är ju bättre att kolla en gång för mycket än en gång för lite. Men jag har ju haft jätte mycket problem med körtlar i flera år till och från. Men den knutan jag har nu har jag haft sen i somras och jag läste att om man har en körtel som inte försvinner efter några veckor så ska man kolla upp den. 

Jaja, det är väl bara att släpa sig iväg och få det överstökat. Hur löjligt det än må kännas. 

Nu är jag jätte trött 😴 och ser så fram emot sängen. Så jag orkar inte skriva så mycket mer för denna gång. Hoppas att alla har haft en fin jul 🎄

Kramar❤️

Kommentera här: