fredag

Idag lämnade jag Milton i vanlig ordning. Sen blev det en snabb kaffesväng hos mammsingen. Sen passade vi på att åka och storhandla. Milla skötte sig över förväntan. Även fast det blev väldigt många affärer att beta av. Men vi var effektiva. Jag hade allt uppskrivet så jag visste precis vad vi skulle ha på varje affär. Satan så smidigt det är att handla när man planerar lite i förväg. 

Efter att vi hade packat i ordning allt in i kyl, frys och skafferi så tog jag Julia på en rätt ordentlig promenad. Sen gick jag på Ica och köpte norran för idag var Anders dödsannons med. Måste köpa norran i morgon också för då kommer den här berättelsen om hans liv. Känns hemskt men jag vill ha det kvar...

När jag kom hem blev det en smula städning och sen tacos till middag. Efter maten smet jag till Lillan en stund. Måste passa på, när det här varit eftermiddags veckan och i morgon ska Jonas på party. Jag var också bjuden. Men vi har ju ingen barnvakt så då får jag passa och vara hemma med barnen så klart.
Egentligen är det kanske bra att jag inte dricker nu. Finns ju en liten risk att jag kanske skulle få en snefylla. Men å andra sidan så är jag så himla sugen på att få göra något kul. Träffa människor och få känna mig lite levande för ett ögonblick. 

Hur som haver. Ikväll har det varit lugnt. Jag är vaken så mycket senare än jag normalt brukar. 
Jag är vansinnigt trött. Men det är skönt att inte somna halv nio som en gammal tant för en gångs skull. 

Men nu är det dags för sängen. För det är ju en dag i morgon också 🙄

God natt❤

Kommentera här: