Fredag!

I morse vaknade jag (hör och häpna) på första täckningen! Klev upp direkt. Var på lysande humör. Lugn och harmonisk. Helt pedagogisk med barnen. Ingen stress till skolan. 
Lämnade Milton, åkte med Milla-Maja till mammsingen. Drack kaffe och surrade. Jonas ramlade in efter han hade varit till en däckverkstad och lämnat in vinterdäcken till skalman som skulle sättas på fälgarna. 

Sen var jag tvungen att ila iväg på möte på psyket. Där jobbar vi just nu mycket med KBT. Att lära om gamla dåliga inlärda automatiska tankar som jag lärt mig att tänka illa om mig själv. Rätt intressant när man tänker på det, lite jobbigt och sorgligt också. Men otroligt lärorikt och nyttigt. 

Efter det hade jag möte med min studie och yrkesvägledare. Det var också ett givande möte. 
Vi benade idag igenom de yrkena som vi kan stryka. Som inte passar alls i mitt livspussel och mina diagnoser om det ska hålla på sikt. 

Efter det blev det en sväng till min gulliga mamma och pappa som hade köpt snus till lilla mig. 

Till middag blev det kprvstroganof och ris.

Milton skulle på disco ikväll. Jag lämnade honom typ 10 i sju. 20 minuter senare ringde det en förälder där som sa att Milton ville hem, så det var bara att hoppa in i bilen och hämta hem honom igen. Han hade krockat in i någon och blivit ledsen och sen tyckte han inte att det var så kul som han hade förväntat sig.

När jag hade lämnat honom hemma så åkte jag förbi min kusin Mattias. Vi jämförde våra kameror på mobilerna, hans vann. Vi är en smula knäppa,  men det kan inte hjälpas.
Hans äldsta dotter hade inget emot att ställa upp som fotomodell.
Efter det var vi helt wild and crazy och åkte ut och crusade lite bil och lyssnade på schysst musik. Sen hamnade vi hos min farbror Bae. Och livade upp stämningen lite. Vid 22.00 kände jag att jag var vaken på lånad tid. Jag kom hem och lyxade till det lite med en iskall smirnof .
 VI avslutade kvällen med att skoja om att vi hade levt on the wild side. 😀 det blev i alla fall en bra kväll. Nu är jag helt redo för sängen. 
God natt till alla mina trogna läsare. Ser på statistiken att ni har blivit lite fler, och det är kul när någon tar sig tid att lämna en liten kommentar.  Då blir jag glad och så känns det inte lika meningslöst att skriva inlägg. 

Kommentera här: