lördag

Idag har jag varit effektiv så in i självaste bomben. Trots att jag tog en sovmorgon till nästan 12 så har jag hunnit en massa idag. En av katterna har förmodligen hängt i gardinerna ute på altanen så ena hade rasat ner. Så då bestämde jag mig för något jag velat om hur och dit länge nu. Att ta ner alla gardiner på inglasningen. Dom har hängt ojämnt och det har känts så stökigt och dammigt och svårstädat där ute. Dessutom så har det fått altanen att kännas mycket mindre. Fördelen är ju att man har haft lite mindre insyn. Men katterna som är där mest gillar nog att kunna se ut. 

Vi har varit iväg med allt skräp till återvinningen och pantat alla flaskor så nu är det tomt där ute. Jag har hunnit gå två längre promenader och städat både på altanen och lite inne. 

Nu är jag slut i både kropp och själ. Och trots att jag tog sovmorgon så har jag varit jätte trött ikväll.  

Nu ska jag sova. Det kommer ju en ny dag i morgon. 


Kommentera här: