ny måndag

Jag har inte bloggat på några dagar. Jag har egentligen inte haft så mycket att berätta. Varje dag är som den andre typ exakt sig lik. Det är inte så stora händelser som skiljer dagarna i sär. I helgen har jag varit rent ovanligt trött, till och med för att vara mig. Hur fasen det nu går till med tanke på att jag är världens tröttaste människa redan som det är. Celia är sjuk med feber, ont i halsen och hosta. Milla har börjat hosta. Men det är som standard när skolan börjar om. 

Idag börjar första eftermiddagsveckan efter Jonas semester. Känns drygt. Har inte saknat det alls faktiskt. 

Idag har jag varit på ett möte med urkraft. Vi håller på att smida planer inför kommande arbetsträning. Det är lite svårt att komma på en bra plan bara. Men nu känns det som att vi kanske är på gång. Men det är svårt att komma på ett yrke som endast är dagtid när man inte har utbildning.

Idag är det strålande väder. Jag ska vila en liten stund för jag har en liten huvudvärk. Men sen hoppas jag att vi kan hinna ut en stund i det fina vädret. 
Över and ut



Kommentera här: