Start på en ny vecka.

Ja, den här dagen blev ju ingen drömstart på en ny vecka. Egentligen var ju morgonen bra.. Jag höll förvisso inte på att kunna få upp mina trötta ögon när klockan ringde. Men till slut fick jag mig upp. Och efter jag hade lämnat barnen och fick i mig en kopp iskaffe så blev jag på strålande humör och lyckades till och med lura med  mig Jonas ut på en liten promenad med Julia. 

Sen var det ju dags för mötet, och där och då någonstans började huvudvärken komma. Och det fortsatte bara att eskalera under dagen. Så vid halv 2 tiden fick hjärnan ett frisläpp och ville sprängas. 
Jag har legat halvdöd som en simpa i soffan med Milla hela dagen. Tack och lov så var hon hostig, snorig och rätt slut efter förskolan så hon har inte haft några problem med att bara se på TV. Vi gick en promenad med Julia runy kvarteren här närmast. Milla är väldigt intresserad av vad alla blommor heter. Blåklockor, maskrosor, prästkragar och hundkex. Jag höll på att skratta ihjäl mig och skämmas ihjäl inombords när hon pekade på en blomma och ba "visst mamma är det här en hundsex?" haha tack ovh lov var det ingen i närheten som kunde höra oss.
 
Ett tag där strax före det var dags att göra kvällsfika så kändes det verkligen som att jag behövde kräkas. Jag hade svårt för att ens ställa mig upp. Jag skrev ett meddelande till Jonas i panik när jag verkligen trodde att jag inte skulle kunna hålla mig. Men det löste sig för det gick över efter ett tag. 
Och det som är typiskt är just att nu när barnen väl har lagt sig så börjar jag må lite bättre. Inte bra, men lite bättre. Och då får jag som ångest. 
Jag tänkte ju i morse medan jag var pigg och glad att jag skulle ta vara på det här fantastiskt fina höstvädret. Men näe...så blev det ju inte. 
Känns så himla snopet. 
Jag har börjat få så hemsk vidrig huvudvärk så ofta nu för tiden. Det börjar gå mig på nerverna. 
 
nu sitter jag och ser på utfrågningarna på svt inför valet. Skulle inte vilja vara partilledare i det programmet. Snacka om att bli grillad levande. Men intressant att se på....
Over and out!

Kommentera här: