Sunday bloody sunday...

Idag är det söndag. Jag vaknade klockan åtta. Detta måste ha varit min morgonpiggaste helg på evigheter. 
Igår hade vi främmande av Micke, Malin och lilla Wilda. Vi såg hockey och hade lite mys. 
Före det så var det mest slappt, lite städ och fix och en sväng på Ica för att köpa godis och grejer till tacos. 
En rätt bra lördag måste jag säga. Känns mer som helg om man faktiskt umgås med någon och har lite trevligt. 
 
Idag har jag inga planer. Känner mig rätt slut. Har ont i kroppen. Tror att det tog på rätt hårt att bära det där förbaskade katthuset. Vi har ju pratat om att kanske en vacker dag bygga en stor inhägnad utegård till katterna. Och den dagen skulle ju det där huset vara perfekt att ha där inne. Men då får man nog anlita några gladiatorer som kan hjälpa oss att bära. 
 
Men igår var jag med Milla på lekparken en stund. Det var så jäkla blåsigt och kallt, jag hade helt underskattat vädret och jag frös som en hund. Men Milla som var välklädd hade skitroligt. Så för att jag skulle överleva att vara ute ett tag så började jag jogga runt, runt där på lekparken som en idiot. (tur att vi var ensamma) och vältränad som man är så fick jag säkert träningsvärk av det med. Detta dökött till kropp som man har rör sig ju sällan eller aldrig, och defenitivt aldrig speciellt snabbt. Så det är klart. Lite träningsvärk får man nog ta.
 
Ja, det var typ det jag hade att komma med för den här gången. 
Nu sitter jag och väntar på att kaffet ska bli klart. Sen måste jag ta mig i kragen och gå en sväng med Julia. 

Over and out! 

Kommentera här: