Lördag kväll...

Idag har jag haft feber faktiskt hela dagen. Jag kan typ inte ens komma ihåg när jag var så här febrig i mitt vuxna liv.

Jag har varit sängliggande i princip hela dagen. Jonas har fått sköta all markservice. Handla, dammsuga, laga maten. Osv. Så som jag fick när han var dålig, men jag är inte van att känna mig så här ynklig och hjälplös. 🙄 

Jag har varit rastlös trots att jag knappt har orkat stå på benen. Jag fick för mig att jag skulle försöka gå till mamma och pappa, jag tog mig till postlådan sen fick jag vända hem igen. Milton har tack och lov blivit mycket piggare ikväll. Han har orkat vara uppe och rita lite. Känns bra. Han är hostig men febern börjar ge sig. Nu kan jag bara hoppas att Milla slipper bli sjuk. Och jag önskar att jag vaknar piggare i morgon. Jag har så ont i kroppen av allt liggande och gross-kramperna som jag hade i natt. Mina körtlar i armhålorna är så svullna att det gör ont att ha armarna mot kroppen. 

Blir spännande att se hur natten ska gå och hur morgondagen kommer att vara. 

Over och ut

Kommentera här: