I morgon smäller det!

Idag har det fasen varit full rulle hela dagen. Jag har hunnit med så sjukt mycket och varit så effektiv. Jag fattar inte ens var jag fick orken ifrån.

Jag tog barnen till Leos lekland, precis som jag hade tänkt. Men det blev inte så lång stund. Sen bar det av till tandregleringen med Cessan. Jag och småttingarna väntade i bilen. 

När vi kom hem började jag tvätta & jag har hunnit med rätt mycket så nu har då barnen rena kläder när skolan börjar.

Den här veckan skulle ju hantverkarna komma och färdigställa det som är kvar på toan... Men vi vet ju inte vilken dag. Dom kan ju ploppa in när som helst. 

Idag körde jag 30 minuter på bandet. 6,4 km /h jag räknar med en redig träningsvärk i morgon 😊 men känner mig nöjd. 

Jag fattar seriöst inte huuuur i friden jag ska kunna ta mig upp i morgon. Gud så rädd jag är att jag kommer att försova mig. Jag ska dessutom på psyket direkt efter jag lämnar barnen. Och jag måste hinna på Ica och köpa frukt till Milton innan skolan. Och här ligger jag och har inte ens somnat än. 

Jisses. Nu säger jag god natt ❤️




Kommentera här: