Kväll igen.

Och ikväll är det en utomordentligt trött 😴 Jenny som avlägger kvällsrapporten. 
Jag hade möte på stan efter att ha lämnat barnen. När jag satt på mötet ringde en förtvivlad C och grät för det visade sig att en tjej från gamla skolan skulle börja i hennes klass. Det väckte väldigt starka känslor. Efter mötet fick jag åka och hämta hem henne. Jag hann knappt hem så var det dags att hämta dom små. Det blev en tur på Ica för att handla hem det allra nödvändigaste. Typ smör, bröd osv....

Till middag fick barnen hjälpa till att göra en hemmagjord pizza. Den blev god. Men jag fick lite ont i magen av den. 

Jag har fortsatt tvätta lite idag och nu skulle jag vilja påstå att jag snart är i fas med tanke på att jag trots allt har fått tvätta om halva Miltons garderob. 

Sen tog all min energi tvärstopp. Och efter det finns inte mycket att berätta. I morgon ska snickaren komma. Så, det är bara att släpa sig upp före fan. 

Over and out

Kommentera här: