Härlig lördag ♥️

Jag är nöjd med min dag.
Jag & Johanna bestämde oss för att åka med barnen till Leos lekland. 😊
Det var faktiskt riktigt roligt. Barnen lekte jätte bra & jag tror att vi tog ett slags rekord för vi var där i typ 4 timmar. Det känns så himla bra när man vet att barnen har fått ha riktigt kul och umgås med kompisar. 
Dessutom kom 2 kusiner med barn & en fru så jag hann få en rätt så social dag.

På eftermiddagen har jag hunnit vara förbi både mamma och sen lillebror och kolla in hans nya golv som han håller på att lägga in. Blir så sjukt snyggt. Och man blir nästan lite avunds. Men när jag kom hem så städade jag till det värsta här hemma och kände att jag älskar vårat hem. 

Nu sitter jag här nerbäddad i soffan och känner mig slut som fasen, men på ett sånt där härligt sätt.
Over and out

Kommentera här: