Söndag

Nu har jag varit frånvarande några dagar.
Det blev lite mycket efter torsdagen då vi åkte till Umeå. 

Det var rätt jobbigt att få till det där med slangen i näsan på lillgubben även fast han fick lugnande innan. 😔 Han var ändå för medveten just då. Och ont hade han. 
Som belöning stannade vi och åt middag på McDonalds. För Milton älskar just McDonalds. Så han var nöjd.

Kvällen sen gick rätt bra, värre var det dagen efter. Då fick han jätte ont i halsen och näsan så det blev en ren plåga att stå ut till slangen äntligen skulle få dras ut. 
Jag var med honom på skolan. Men vi kunde bara stanna till lunch. Sen hade han för jobbigt så då åkte vi hem. att ta ut slangen gick så mycket bättre än jag hade vågat hoppas på. 
I morgon ska jag lämna in dosan på vårdcentralen sen är det bara att invänta provsvar. 

På kvällen efter att vi fick bort slangen så fick han så galen hosta. Och det har han haft hela helgen så vi har som inte kunnat göra någonting alls på hela helgen. Riktigt trist. 
Jag tror att han ska få vara hemma från skolan i morgon också. 

Jaja... Det var allt den här trötta människan hade att komma med för den här gången. 

Over and out


Kommentera här: