Söndag...

Det här har faktiskt varit en av de absolut tråkigaste helgerna på riktigt länge. Vädret har varit sjukt tråkigt, blötsnö och grått & trist.

I morse var jag hos mamma & pappa på morgonen och jag och mamma satt och pratade om vad vi vill göra i våra trädgårdar till sommaren. Och jisses vad jag började längta efter grönska, sol, blå himmel, blommor och sandstränder. Nu börjar man vara rejält less på snö och gråa dagar.

När jag kom hem gjorde jag mig i ordning, sen gick jag & Milla till Matte och Malin så småtjejerna fick leka lite. 

Idag, eller rättare sagt, natten till idag har det varit ett knivmord här i skelleftehamn. Dock så verkar det vara en människa som rör sig i kretsar som håller på med droger. Så det är ju inte en random människa som blivit bragd om livet. Så det finns ju ingen anledning att känna oro, men det är klart trist att höra när det kommer så nära. 

Annars har det varit en rätt lugn dag. 
Om allt går som det ska så kommer rörmokaren och sätter upp toastolen i morgon & stöter det inte på några komplikationer så blir vårat badrum klart i morgon. Bättre sent än aldrig så att säga. 

Idag har jag haft så vansinnigt ont i ryggen. Jag är helt knäckt av att ha haft ont hela dagen. Det ska bli skönt att få sova 😴 om jag nu kan hitta en endaste position som inte gör så ont att sova på. 

Over and out! 

Kommentera här: