Tisdag

I morse så skulle jag skynda mig för att hinna göra mig klar för det möte som jag trodde att jag skulle ha. Men som genom ett under kom jag på att jag skulle gå & dubbelkolla min kalender och det visade sig att det inte var idag.

Så nu får jag skynda mig i morgon i stället. 🙄 

Idag har jag varit tvungen att ta det rätt lugnt för min rygg är riktigt dålig idag. 

På torsdag ska vi till Umeå med Milton och äntligen ska vi få göra den där undersökningen. Det ska bli så skönt när det är över. Jag gruvar mig. Milton är ju så rädd för allt som har med sjukvård att göra. Så det kommer att behövas en massa lugnande om dom ska lyckas få ner den där slangen i näsan. 

Idag hade det hänt en olycka på skolan. En pojke hade råkat trampa Milton över ansiktet ute på en rast. Så nu har Milton ett stort blåmärke i halva ansiktet. Jag hoppas att det inte hinner bli så mycket mer blått. 🙄 

Idag har Milla invigt den nya duschen och den blev godkänd 👌🏻

Nu är det godnatt dags 😴


Kommentera här: