Torsdag

Idag har jag haft värsta lata dagen. Men igår var jag effektiv så jag känner att jag kunde unna mig att vara helt oproduktiv idag helt utan ångest.

Jag har i alla fall fått kryssa av en del samtal angående Celia, både från en handledare på skolan och från vårdcentralen eftersom att BUP tydligen inte alls kan hjälpa oss utan en remiss trots att dom lovade att vi bara skulle kunna höra av oss om vi behövde hjälp 😔 man blir så besviken och man blir helt slut när man bara blir bollad runt en massa olika inrättningar. Men nu är i alla fall bollen i rullning så jag hoppas att vi kan få hjälp fort. 

Idag var Milla hemma för att dom håller på att byta ventilationssystemet på förskolan. Hennes bästis var också  hemma så dom fick leka här en stund. 

Ibland undrar jag varför jag ens gör mig besväret att skriva en blogg när jag inte ens har någonting intressant att skriva. Vem vill läsa om att jag har haft en tämligen händelselös dag. Känns som att jag skjuter intressepilen i ögat på de få läsare jag har, men ibland kan jag ha som en lust att skriva, det är inte förrän jag börjar ordbajsa om ingenting som jag kommer på att det är totalt onödigt. 🙄 



Kanske är jag ballare i morgon. Och är jag inte det kanske jag låter bli att blogga helt enkelt och väntar till jag faktiskt har någonting att berätta 🤪 over and out. Kram💜

Kommentera här: