älska livet!

Idag har jag en väldigt bra dag. Känner att jag älskar mitt liv. Det är fredag. Älsklingen slutar snart jobbet. I förrgår var jag och mamma till solbacken på en liten shoppingrunda.  Jag köpte ljusslingor till altanen och satt ut en av dem på eftermiddagen och det blev så fint.  

Igår tvingade jag mamma att följa med på en till liten stadsrunda för jag hittade en billig begagnad tvillingvagn på köp och sälj sida på fejjan. Den var lite sol blekt på sufletten och så men den duger att frakta barnen i när jag är ensam hemma med båda. För det händer ju att man vill ta en promenad ibland. Och idag så beställde mamma en babylift till Milla som hon kan ligga i. Den kommer inom 10 dagar. Och jag läääängtar. Blir som en tidig julklapp åt mig och Milla. Den kan man ju använda till mycket. 

Ja, sånt ser läget ut här just nu. Ikväll ska Malin komma och hålla oss sällskap. Det ska bli så mysigt för det var så länge sen :-)

Over and out! 

Kommentera här: