Onsdag!

idag har det varit onsdag hela dagen. En onsdag med strålande vackert väder! Jag har hunnit tvätta tre maskiner tvätt. Städa lite mer inne. Städat en massa ute på altanen. Jag har hunnit plantera ett par av blommorna som jag fick av mamma igår. Sen har jag rensat bort lite gräs från grusmattan. Men ännu är det hur mycket som helst kvar, jag håller på att bli galen. Mamma var förbi och hälsade på i morse en stund. Hon tog kort på vårt kök så jag stal dom bilderna och tänkte dela med mig. Man får ha i beräkning att allt inte är riktigt klart än, det saknas lister lite här och var, det ska upp några till täckskivor och så...men det mesta är ju klart. sen ska det upp tavlor, och så ska det ju så småningom köpas nytt större köksbord och någon slags skänk till väggen där fondtapeten är...men allt kan inte hinnas på en endaste gång så detta får duga tillsvidare. Jag är så glad och nöjd!

Kommentera här: