Onsdag

Den här veckan rusar förbi i full fart.
Jag önskade ju igår att jag skulle vakna pigg och utvilad utan smärta i kroppen innan jag gick och la mig och allt blev precis tvärtom. För det blev ingen sömn alls efter halv ett på natten. Och den här dagen har jag mest kämpat för att överleva. Har inte fått någonting gjort nästan. Förutom att jag har hunnit slå in några paket. Men än är det mycket kvar. 

Milton tappade sin första tand idag! Vi visste inte ens att han hade en lös. Den bara ploppade ut när Jonas kittlade honom i soffan. Så när Milton skrek att han tappade tanden så trodde vi först att han skojade. Men icke. Tanden låg under soffan.

Milla har fått vara ensam hos en kompis för första gången idag. Hos bästisen Nessla som bara bor några hus en gata bort. Det hade gått bra, fast dom var nog lite trötta och hungriga där på slutet. 2 väldigt nöjda tjejer. Dom är som söta. Bägge är väldigt bestämda, tuktade av äldre bröder tidigare så dom fått skinn på näsan nog att bli små mini-chefer. Dom älskar båda djur. Har samma favorit typ av leksaker och det bästa av allt är att dom går på samma förskola och att vi bor så nära varandra att dom kommer kunna gå själva snart. Om dom fortsätter att komma så här bra överens. Men dom är verkligen bästisar. Milla blir så besviken om Nessla är sjuk från förskolan. Och är Nessla kvar när Milla ska hem vill hon inte följa med hem och det är exakt likadant åt andra hållet. 

I natt hoppas jag att få sova utan att Julia väcker mig. Det börjar bli jäkligt jobbigt. Det värsta är ju när det blir som i natt att man hinner bli liksom för pigg för att kunna somna om. Allt blir helt fel... 

I morgon skulle jag verkligen behöva hinna massor. 

Over & ut. Pussar och kramar 🎄💕🌟

Kommentera här: