Skitdag đŸ’©

Idag har det verkligen inte varit en bra dag. Alla i familjen har typ varit pÄ sina allra sÀmsta humör. TÄlamodet har varit noll.
Riktigt deppig har jag kĂ€nt mig. 
Men jag antar att det mĂ„ste fĂ„ vara sĂ„na dagar och perioder ibland. DĂ„ man Ă€r less pĂ„ precis allt. 

Vi har i alla fall varit pĂ„ solbacken och barnen har fĂ„tt skridskor. SĂ„ om det Ă€r vĂ€der och alla Ă€r pĂ„ bĂ€ttre humör i morgon sĂ„ blir det kanske en premiĂ€r tur. Milla har aldrig ens stĂ„tt pĂ„ ett par skrillor sĂ„ det kan bli ytterst spĂ€nnande. 

Nu lider i alla fall den hĂ€r galet sĂ€msta dagen pĂ„ lĂ€nge mot sitt slut. Och jag hoppas pĂ„ en bĂ€ttre dag i morgon. 
Jonas var i alla fall sĂ„ söt nĂ€r han Ă„kte pĂ„ Ica hĂ€r pĂ„ kvĂ€llen sĂ„ hade han köpt och överraskade mig med ett doftljus som jag har förĂ€lskat mig i. DĂ„ blev dagen i alla fall en smula bĂ€ttre đŸ’•â€ïž materiell lycka som ibland funkar. 


Kommentera hÀr: