Strypa hundskrĂ€llet 😠

Nu har hon vÀckt mig varenda natt i flera dagar och nu Àr jag arg. För nu hann jag bli pigg och kan inte somna om. Ligger i sÀngen och kÀnner bara hur stressad och rastlös jag blir. Det börjar krypa i kroppen. Jag ligger skruvar pÄ mig men exakt ingenting kÀnns bekvÀmt. Kudden Àr knölig, sÀngen Àr stenhÄrd. Konstigt nog, eftersom den inte var det nÀr jag la mig första gÄngen.

Jag gĂ€spar hela tiden sĂ„ det rinner ur ögonen, börjar spruta snor och kĂ€karna vill gĂ„ ut led. 

Jag tror dessutom att jag kĂ€nner smulor i sĂ€ngen. Alla andas svinhögt, i otakt 🙄 jag har vĂ€rk i kroppen. Ja, ni fattar... Allt kĂ€nns fel. 

Jag Ă€r irriterad. 
Och sĂ„ ligger jag och börjar stressa upp mig. 
Allt som ska hinnas med nu i sluttampen före jul. Vad Ă€r det egentligen? SlĂ„ in paketen. För en gĂ„ngs skull Ă€r vi ju som klara med alla klapparna, typ. Sen sĂ„ ska det ju planeras ett födelsedagskalas, sĂ„ jag mĂ„ste handla födelsedagsfika och lite julmat. Jag och mamma ska Ă„ka nĂ„gon kvĂ€ll hĂ€r framöver... Om man Ă„ker rĂ€tt sent sĂ„ kanske det inte Ă€r sĂ„ sjukt mycket folk. Ja, sĂ„ ska man ju hinna göra en liten skinka... Det tar ju typ ungefĂ€r en kvart av livet. SĂ„ det Ă€r ju stressande sĂ„ klart đŸ˜•đŸ€”

Hmmm ja vad mer?! NÀe, nu börjar jag fÄ ont i huvudet ocksÄ...

Jag ligger och funderar pĂ„ att jag nog ska mĂ„la vĂ€ggarna pĂ„ toaletten nere sen nĂ€r det blir klart uppe. Som en tattarrenovering sĂ„ blir det inga problem att stĂ„ ut nĂ„gra Ă„r till med att renovera den. Bara jag slipper dom dĂ€r sjöstjĂ€rnorna och snĂ€ckorna, för att inte tala om den blĂ„ fĂ€rgen. Jag hatar blĂ„tt. Skulle man bara mĂ„la om dĂ€r skulle det ju inte vara nĂ„gra problem alls att ha det sĂ„ i tio Ă„r till typ... 
Ja, sĂ„ fĂ„r det bli. Och nĂ€r jag nu lika sĂ„ ska ligga hĂ€r och fundera kan jag ju fundera pĂ„ att mĂ„la i tvĂ€ttstugan med. Och sĂ„ kan jag ju för all del ligga och ha tvĂ„ngstankar pĂ„ hur jag ska komma mig in bakom alla rör osv... đŸ˜©

Hund-fan...det hĂ€r hade varit sĂ„ bra... Om du bara lĂ€t mig sova för fan 😡😠 tur att hon inte lĂ€ser min blogg btw

Kommentera hÀr: