krångel

Jag är rätt trött på den här blogg appen. Jag skrev ett inlägg för flera dagar sen. Lade in en massa foton och skulle uppdatera och just som jag var klar med mitt långa inlägg så hängde sig hela skiten och jag kunde inte publicera. Det bara frös.

Senaste veckorna har varit full rulle. Vi lämnade ju in alla dörrar på lackering. Det var en utmaning men gick mycket bättre än jag trodde och resultatet blev awesome. Det är som nytt. 

Vi har ju också haft ett jävulsprojekt med att måla trappen. Vi började med det när vi flyttade in, men det kom annat emellan och vi har inte orkat ta itu med det sen. 
Nu ska vi bara fast med halkskydd.
Trappen blev så fin helt vit men alldeles för halkigt, så Milla drog en rejäl vurpa idag. 

Annars har det varit lite magsjuka. Arbets träning och annat vardagligt. Idag var vi ut med skotern och haft en allmänt fin dag. 

I morgon nalkas arbetsträning. Barnen får vara hemma en extra dag bara för att se att vi verkligen är friska så att vi inte för smitta vidare. Men dom är pigga som nötkärnor. 
Nu är jag trött. 
Över and out!


Kommentera här: