Vaknar till en strålande höstdag.

Igen! Alltså, har ni tänkt på det?! hur vansinnigt bortskämda vi är med vackert väder den här hösten? Alltså solen skiner typ åtta av tio dagar. och även om det börjar blir rätt kyligt ute så gör det ingenting. Det är trevligare med sol och ett extra lager kläder än det där förbenade trista regnet och grå himmel som får en att vilja dra täcket över huvudet varje dag man vaknar. Har för mig att förra hösten var en sån där blöt, kall, trist och grå att man typ hann behöva få antidepressiv medicin i dropp innan snön äntligen kom. I natt har jag sovit lite halv dåligt. Jag har haft mardrömmar. Såna där jätte kontsiga, som inte ens går att förklara dagen efteråt. Bara helt overkliga, helt utan logik eller röd tråd men medan man drömmer så är dom jätte läskiga ändå. Det ligger som en rädsla och ångest inbäddad i hela drömmen. Det är dock ändå skönare att drömma såna än såna drömmar som är hyfsat realistiska. Där saker och personer i drömmen är ungefär som på riktigt och det känns verkligt. Verkligen verkligt. Så att du nästan inte vet om det är en verklighet eller en dröm när du vaknar. änger Ja, jag får nog blogga en annan gång. När jag har något att berätta och när jag inte har en katt vars fluff hänger över alla tangenter på datorn

Kommentera här: