evighet

En evighetslång valvaka. Jag trodde att det skulle vara klart ungefär 23.00. Men nu är klockan tjugo i ett och än är det inte klart och jag känner att jag inte kan ge mig nu när jag ändå har sett så här långt.
Det här varit sjukt tight mellan rödgröna och alliansen hela kvällen. 

Jag har före det drog igång som värst sett ett avsnitt med Celia på våran serie. Hon satt och kollade vakan med mig till klockan halv tolv. Hon lär också vara trött i morgon men det är rätt kul att hon ändå försökte förstå och vara lite insatt. 

Jag har ätit broccoli till kvällsfika.
Det är rätt gött om man doppar i lite chilisås. 
Inte som chips eller godis precis. Men Det duger.
Jag är slut och dödstrött. Min lilla hjärna har tagit in alldeles för mycket knepig information och har försökt förstå alldeles för knepiga ord osv. Bara det här att försöka förstå vad som händer efter valet. Efter som att det som vinner typ än då inte kommer att styra eftersom att SD tar så mycket plats och att ingen av de andra vill samarbeta. Så det säger ju inte så mycket om hur fasen det ska se ut efter valet. 

Jag känner mig ändå rätt lättad. Denna kväll är snart över. 

I morgon är det en ny dag och världen kommer fortsätta snurra runt solen. 
Jag hoppas att jag är lite piggare i morgon så att jag kan få någonting vettigt gjort i morgon eftersom att jag har varit så lat idag (igår) 
Jaja...nu hoppas jag att det snart är klart. Jag är Dan dödstrött. 
Peace!

Kommentera här: