Sjukt ont i huvudet đŸ€•

Idag har det inte varit en vidare bra dag alls. Jag har haft ont i huvudet hela dagen. Inte sÄ mycket pÄ morgonen... Men det har stegrar allt eftersom under dagen. Jag har sovit rÀtt dÄligt 2 nÀtter i rad. Jag har drömt konstiga mardrömmar. Jag har vaknat med lÄsta kÀkar, för jag har en tendens att bita ihop tÀnderna sÄ mycket nÀr jag Àr stressad, orolig eller har ont. Och det blir ju inte precis bÀttre av det. Man har vÀrk i hela ansiktet nÀr man vaknar.

Idag har jag inte lyckats fÄ nÄgonting vettigt gjort alls. Det blev en slö dag. Jag som har haft 2 dagar pÄ rad som jag ÀndÄ har lyckats orka lite och fÄtt saker gjorda & jag hade planerat att jag skulle fortsÀtta idag. Men sÄ blev det ju alltsÄ inte alls.

IgĂ„r var det en sĂ„ söt sak som hĂ€nde sĂ„ jag mĂ„ste rent dokumentera det hĂ€r och hoppas att jag kan lĂ€sa om det hĂ€r en vacker dag i framtiden i fall jag har glömt bort det dĂ„. 
SmÄttingarna hade en massa kompisar hÀr. Dom var ute pÄ gÄrden och hoppade studsmatta. Sen ville dom gÄ till gÄrden som Àr pÄ andra sidan av vÄrt plank. Och enda vÀgen dit Àr bakom vÄrt skjul som stÄr lÀngst in pÄ gÄrden. DÀr vÀxer det galet mycket brÀnnÀsslor. Milla hade inga skor pÄ sig sÄ hon brÀnde ju sig pÄ fötterna stackaren. Hon kom in grÄtandes. Jag knep av en bit av min aloe vera och smorde pÄ utslagen. Det tog bara en liten stund sÄ kommer Milton in, han hade lÀmnat sina kompisar ute och kom och satte sig ner pÄ huk bredvid henne och strök henne pÄ ryggen och frÄgade - hur fick det Milla? SÄ la han armen om henne och sÄ sÀger han - sÄja, storebror Àr hÀr.
Och Milla la huvudet mot honom snyftandes. Det var kanske en av dom absolut sötaste sakerna jag har sett i hela mitt liv. Och jag hoppas att jag kommer att komma ihĂ„g den synen fĂ€rskt i minnet resten av mitt liv. đŸ„° Jag kĂ€nde bara hur mitt hjĂ€rta svĂ€mmade över sĂ„ det nĂ€stan brast. TĂ€nk dom dĂ€r 2 som Ă€r i luven pĂ„ varandra typ 85% av all sin vakna tid. DĂ„ Ă€r sĂ„na dĂ€r smĂ„ ögonblick sĂ„ vĂ€rdefulla. 

Den hĂ€r huvudvĂ€rken har sugit musten ur mig idag. Jag Ă€r sĂ„ sjukt slut sĂ„ det blir en sĂ„ tidig kvĂ€ll ikvĂ€ll. Jag hoppas att sova bort det onda sĂ„ att morgondagen kan kĂ€nnas lite bĂ€ttre 

Over and out 

Kommentera hÀr: