En bra dag

Torsdag & sista dagen på den här eftermiddagsveckan. Det har gått väldigt fort och idag var det en väldigt bra dag.
Idag hade jag inga möten och det kändes skönt att få en dag med andrum efter det här långa lovet. Så jag fick lite lugn och ro. Jag bestämde mig för att åka med barnen till Leos direkt efter jag hämtade dom på skolan. 

Kändes skönt att slippa vara hemma några timmar och låta barnen rasa av sig all energi. 
Idag lekte dom så himla bra och hade jätte roligt och det var inget tjafs och inget tjat om att få glass eller godis. Som dom är så smarta att ha där. Bara lockande så att barnen ska vilja ha allt, sen är det snordyrt dessutom. Man har ju fasen inte råd att åka dit om man ska behöva köpa en massa fika och glassar osv... 

När vi kom hem käkade vi fiskpinnar. Jag hann tvätta. Barnen fortsatte leka jätte snällt och lekte med lego. Det var en enkel nattning och efter det så tjurade jag 40 minuter på mitt gåband. Nu sitter jag här som en död simpa i soffan och längtar till sängen. 

Vi får se vad morgondagen har att erbjuda. Vi får se om det dyker upp en elektriker i morgon, för idag har han inte synts till. 

Kommentera här: