Happy new year 🎉

Idag Àr första dagen pÄ 2019. Jag har pÄ kÀnn att detta kommer att bli ett bra Är. 2018 var faktiskt ett av de bÀttre Ären pÄ lÀÀÀnge. I alla fall sista delen av det. Mitt mÄende blir bÀttre för varje mÄnad som gÄr. Jag hoppas att jag snart ska kunna komma igÄng med nÄgon sysselsÀttning och kanske fÄ ett jobb. Det Àr min önskan för 2019.

Jag hade en fin och lugn nyĂ„rsafton med nĂ„gra av de mĂ€nniskorna som betyder mest för mig. Vi Ă„t gott, drack lĂ€sk i vinglas. Barnen fick tomtebloss 🎇 av lillan och det var en succĂ©. Vi satt och pratade och kĂ€kade ostkrokar och höll pĂ„ att sprĂ€ngas för att vi var sĂ„ mĂ€tta allihop. 

I morgon blir det en tidig morgon. Det bĂ€r av mot UmeĂ„ och göra mammografi. Jag gruvar mig. Barnen ska tack och lov fĂ„ vara hos mamma. 

Idag har julgranen och alla tomtar fĂ„tt flytta ner i kĂ€llaren igen. JulstjĂ€rnorna fĂ„r dock hĂ€nga med ett tag till. 

Jonas har idag borrat och dragit upp nĂ€tverkskablar till barnens rum sĂ„ att deras datorer ska funka bĂ€ttre. Det blev ett jĂ€kla stök och bök och jag har inte gjort annat Ă€n att stĂ€da idag. Jag har varit sĂ„ sjukt effektiv och jag fattar typ inte vart jag fick mina superkrafter för att orka idag. 
Jag har till och med gĂ„tt igenom smĂ„ttingarnas rum och sorterat i deras leksakslĂ„dor. 

Vi fick frÀmmande av Matte, Malin och flickorna en stund ocksÄ. Mycket trevligt.

Nu ska jag lĂ€gga mig och sova 😮 jag har ju vĂ€nt en smula pĂ„ dygnet sĂ„ det kommer bli fett tungt att ta sig upp tidigt imorgon. 

Jag vill inte ens fara, kĂ€nns sĂ„ sjukt onödigt nĂ€r jag egentligen inte tror att det Ă€r nĂ„gon fara. Jag ville ju bara kolla upp det eftersom att jag hade lĂ€st att man bör kolla upp. 

Jag önskar alla ett gott nytt Ă„r och hoppas att alla har fĂ„tt ha en fin nyĂ„rsafton. 

Kommentera hÀr: