Vet knappt vilken dag det är längre 🙄

Idag har jag inte ens gjort hälften av uppgifterna jag hade gjort upp i huvudet.

Jag fick i alla fall äntligen tag på ett motionsband till ett vettigt pris som till & med lilla mig hade råd med. 

Milton har varit hos en kompis större delen av dagen. Då passade vi på att hälsa på hos Malin & Micke en stund. Det är så mycket lugnare och lättare när man bara har med ett barn. 

Idag bad jag mamma att skriva ut några foton på mina barn och syskonbarnen. 
Det blev rätt bra. 
Annars har jag inte fått något vettigt gjort. Jag har försökt tvätta ikapp den där sabla tvätthögen. Men det är ju mer eller mindre omöjligt. Det är så mycket kläder som ska tvättas hela tiden att jag liksom aldrig hinner med att tvätta sängkläder för dom tar så mycket plats. Så nu står en torktumlare högst upp på min materiella önskelista. Guuud så sjukt mycket lättare det skulle vara om man hade en. 

Ja, det var typ min dag.. 
Intressant va?!
Intressepilen rakt i ögat. 
Over and out! 🙄 

Kommentera här: