Dag 7044

Idag kom så dagen då vårt nya badrum äntligen blev klart och jag känner mig så nöjd att det helt klart har varit värt väntan. Jag menar att har vi väntat i nästan fem år på detta så har inte några veckor gjort så stor skillnad. 

Det är svårt att få riktigt rättvisa bilder då man inte kan ta bilderna så långt ifrån. Men det känns som att huset genast blev mer komplett. Jag har både testat att inviga duschen och kissat på nya toan. När jag duschade kändes det askostigt. Som att jag var hos någon annan liksom. Men man vänjer sig nog så småningom. Nu vill man liksom bara få piffa till lite. Köpa några fina korgar som förvaring osv. Sen måste jag skaffa ett skåp i hallen där uppe så man kan ha badlakan och sånt i. Och en ny tvättkorg... 

Annars har vi hunnit en massa idag. Tror att jag fick någon slags extra energi av att det äntligen blev klart. 
Jag har städat lite i barnens rum uppe. Och till och med Celia fick ett ryck och städade sitt rum helt utan att jag hade nämnt det. 

Vi har även hunnit duscha av våran lilla pissnisse Samson. Det luktar inte gott när en fertil hane får piss i pälsen. Han var inte skit glad på oss precis, men han förlät oss snabbt ändå. 
Nu är jag helt galet trött. Ska bli skönt att få bädda ner sig i sängen nu när man kan vara nöjd med sina prestationer. 

I morgon nalkas tidigt möte på psyk direkt efter lämning av småttingarna så jag måste upp tidigt och jag hoppas att det inte kommer snöa hela natten så att jag inte får mig ut mer bilen i morgon. Nä, nu är det over & and out. 

Tack för idag 🤩





Kommentarer:

1 Disa:

Ja, det blev så himla fint och snyggt.
*packar grejer och flyttar in i ert nya duschrum

Kommentera här: