tisdag

Igår blev det ett supergnälligt inlägg. Jag menade förvisso vartenda ord. Men efter ett möte på Miltons skola så lättade det lite. 

Idag har vi varit till veterinären med kissebebisarna och tagit första vaccinet. Det gick så himla bra.

I morse fick jag väcka Milton. Det har aldrig hänt på hundra år. Och det var en mycket piggare och gladare kille som kom hem från skolan. Tänk om han alltid fick sova så bra?! Vad det hade underlättat hans liv.

Idag har det känts som en lite lättare dag. Även om det fortfarande är en nedåt period. Men idag har jag i alla fall fått luft i lungorna när jag har andats och jag har fått lite vettiga saker gjorda. I alla fall vid middagstid. Nu har jag börjat försöka återgå till de bra vanorna jag hade på senvintern och våren. Laga middag så det blir matlådor och så vidare.

Nu ska bebisarna få ha sitt sista kvällsryck innan kvällsfikat och jag sitter och funderar på om jag ska orka ta mig en dusch. Eller om jag lämnar det till i morgon bitti. 
I morgon är det dags för tid på KBTn. Den här gången känns det som att jag något så när har lyckats med veckans läxa. Att dela upp mina uppgifter i realistiska delmål. Förutom igår och så när det blivit extra tunga dagar.

Nu ska jag försöka slappa ett tag.
Det är ju en dag i morrn å.

Kommentera här: