2 dagars h-vete

Att ha ont i huvudet en hel dag är jobbigt. Men att ha det konstant dygnet runt i 2 dagar är ännu jobbigare. Hade ont i huvudet exakt hela dagen igår också. Så när som på en liten stund mitt på dagen efter att ha tagit en tablett. Då kändes det lite bättre för ett ögonblick. Jag tog en dusch och tänkte att det kanske skulle vara skönt att få tvätta av sig allt svett som jag hade svettats under natten. För man svettas som en gris när man sover om man har ont någonstans. Eller i alla fall jag gör det 🤔 sagt och gjort. Det var skönt att duscha men jag hann knappt hoppa i kläderna så kände jag att huvudvärken började eskalera igen. 🙄

Jag hade ett enda mål för dagen som jag behövde få gjort oavsett vad och det var att fota katterna till annonsen på blocket. 
Så jag skyndade mig att göra det innan det skulle bli värre. Jag tycker att jag lyckades rätt så bra ändå. 
Gudarna ska veta att det är tålamodskrävande att försöka få en bra bild. Inte nog med att man ska få med ansiktet dom ska ju helst inte vara suddiga heller. Och dessa små krabater samarbetar ytterst dåligt. 🙄 Dom vill bara kravla iväg och utforska världen i stället. sen tappar dom tålamodet mitt i allt ihop. 
Idag blir dom fem veckor 🎈 tiden bara springer förbi. Och idag kommer nog deras annons komma ut på blocket. Känns vemodigt. 

Än så länge känns det hyfsat bra i huvudet. Förutom att det känns lite som en baksmälla. 
Men jag är orolig att det kan bli ytterligare en dag med huvudvärk. 😔 För det känns som att det pyr lite fortfarande. Men jag har verkligen inte varken tid eller lust att bli sängliggande en dag till. 

Jaja, den som lever får se 
Hoppas du får en fin dag 🌸

Kommentera här: