Bajsig bloggare đŸ’©

Jag har liksom inte haft sÄ mycket att berÀtta om, mer Àn sÄnt som rör katterna och det kÀnns som att de som inte Àr tok-intresserade av katter som jag kanske börjar vara krÀktrötta pÄ allt mitt katt snack. Men just nu Àr det liksom allt som rör sig i min vÀrld.

Vardagen i övrigt har lunkar pĂ„. Jag Ă€r inte riktigt pĂ„ topp. Energilös och trött mest hela tiden, vilket i sin tur leder till att man blir deppig och frustrerad. Frustration omvandlas till irritation. Vem orkar lĂ€sa om mitt konstanta gnĂ€ll. Senaste veckan har jag haft ont i huvudet i tid och otid. 

Vi har haft besök 2 gĂ„nger av ett par som ska köpa vĂ„ran lilla Ziggz. Dom Ă€r jĂ€tte fina mĂ€nniskor sĂ„ det kĂ€nns bra. Idag skrev dom pĂ„ tingningsavtalet. 

I morgon Ă€r det namngivelsekalas för lilla Vega ❀ lilla sötnos. SnĂ€llare bebis fĂ„r man leta efter. 

Jag & mamma var en svĂ€ng till solbacken hĂ€r om dagen & handlade presenter. Och snart fyller Millan fem hela Ă„r. 

Helt otroligt att vĂ„ra smĂ„ barn börjar bli sĂ„ stora. Milton har varit med kompis hela dagen. Man har knappt sett röken av honom och dom stunderna dom har varit inne har dom skött sig sĂ„ snyggt att man nĂ€stan inte har mĂ€rkt av dom Ă€ndĂ„. Milla har Ă€ntligen funnit en vĂ€n i grannflickan. Hon Ă€r förvisso typ ett drygt Ă„r yngre, men idag har dom lekt i flera timmar och haft jĂ€tte roligt. Det Ă€r sĂ„ skönt nĂ€r dom bara behöver gĂ„ över gatan och kan komma och gĂ„ som dom vill. Och det Ă€r ju underbart för oss förĂ€ldrar nĂ€r barnen har kompisar att leka med. 
Idag har jag inte haft nĂ„gon lördagsfeeling alls. Det kĂ€nns som en söndag. SĂ„ nu blir det 2 söndagar pĂ„ rad. KĂ€nns ju trist. Till veckan börjar alla barn skolan igen. Nu ska man hitta tillbaka till vardagen med rutiner igen. Det Ă€r mixade kĂ€nslor, men mest kĂ€nns det skönt. Den hĂ€r sommaren blev ju inte en hit precis. 

PĂ„ fredag kommer Linda & barnen igen. SĂ„ himla mysigt. KĂ€nns lyxigt att fĂ„ trĂ€ffa dom igen sĂ„ tĂ€tt inpĂ„. Men jag kom just pĂ„ att det kommer att bli knepigt hur vi ska lösa boende situationen nu nĂ€r kissarna har gillestugan, alltsĂ„ "gĂ€strummet" 
Men det fĂ„r vi lösa pĂ„ nĂ„got vis. 🙄 đŸ€” 
Ja, det var about all jag hade att sÀga för den hÀr gÄngen... SÄ ni fattar varför inte inlÀggen duggar sÄ tÀtt just nu

Har man ingenting roligt att skriva om kan man lika gĂ€rna lĂ„ta bli. Men jag lever i alla fall. 

Puss Ă„ kram 

Kommentera hÀr: