Onsdag

Jag är verkligen i en bajsig svacka nu igen. 🙄 Jag känner mig lite hypomanisk...men liksom ändå inte. 😔 Jag är bara trött. Allt går segt. Jag vill ingenting. Å andra sidan vill jag alldeles för mycket, men det finns bara ingen ork. Och allt förvandlas till frustration och ännu mer trötthet. 

Men mitt i allt det tråkiga så händer det ju mycket spännande också. Som tex att kissarna blev 4 veckor igår och helt otippat så hade vi fått ett brev från sverak att vårt stamnamn var godkänt. 🥰 Vi hade förväntat oss att det skulle ta mycket längre tid. Men nu är det på riktigt. SE* Karlesia's, det är vi. 🙀🤩😻
Allt känns så overkligt och spännande. 
Kattungarna blir bara sötare för varje timme som går. Allas personligheter växer fram & vi får ta del av allt. 
Förutom att få sina egna barn så är nog detta en av dom häftigaste upplevelserna jag har haft i mitt liv. Jag är helt uppslukad av katterna just nu. Det är nästan det enda jag tänker på hela tiden. 

En annan sak jag har funderat mycket på senaste dagarna är att jag behöver en rejäl förändring. (förmodligen min hypoman som spökar) håret är redan så blont det kan bli utan att ramla av. Så nu är det hemmet som jag blir lite manisk av. I alla fall i tanke, inte i handling eftersom att jag är så slut att jag knappt orkar tömma diskmaskinen 🙄

Jag har känslan att jag typ bara skulle vilja bära ut varenda pinal jag har i hela huset och rensa ut allt det där som jag är lite less på. 
Jag har kollat på bilder från i början när vi flyttade hit och jag inte hade hunnit fylla hela huset med prylar. Inte hade tavlor på varje vägg. Jag är kräkless på alla tavlor och prylar med en massa texter på. Usch. Jag börjar till och med vara lite less på att ha så mycket svart till det vita. Jag är nog bara knäpp just nu, och det kommer kanske gå över. Men jag skulle vilja ha mer ljust, inte så vassa färger. 
Jag villhöver så mycket. Tex en ny större soffa så det blir lättare att rymmas hela familjen. 
Jag villhöver ett vitrinskåp. Jag villhöver lampor. Mattor. Framför allt energi. 🙄 Och att mina såna här irriterande infall ska ge med sig. 😕😒 Det tar faktiskt mycket mer på krafterna att vara så här än att bara vara allmänt deprimerad och låg. 🤔 Konstigt nog. 

Kanske är det den alldeles för tidiga höstkänslan och besvikelsen över den usla sommaren och vetskapen om att en mörk jävla skitvinter är på intågande. Det kanske är det som triggar mitt inre missnöje. Det där svarta hålet som jag bara vill fylla med nästan vad som helst för att jag inbillar mig att det ska kännas bättre då. 

Jag önskar att jag kunde använda den här uttråkade känslan till något positivt, som att tex måla mina stolar... Eller något annat vettigt. Men det är ju det som är problemet med just mig. Jag hade inte varit sjukskriven om det här inte hade varit ett handikappande problem. 🙄 

Nu är jag hungrig. Vi har bestämt att vi ska sluta äta godis och onyttigheter på veckan. Bra, men jobbigt just nu. Värsta abstinensen typ. 😂

God natt allesammans ❤️

Kommentera här: