Men gud förbenat 😳

Jag har ju varit förkyld i typ en vecka med en massa snor och retande hosta. Men nu är det illa. Jag la mig och skulle sova typ strax efter 23.00 men jag hostar så mycket att inälvorna är på väg upp. Jag har tagit hostmedicin men det hjälper inte. 🙄 Jag gick och kokade te 🍵 jag har tagit halstabletter också. Sen var jag tvungen att hämta en spyhink och papper för jag får kväljningar och det sprutar bara snor
Och tårar. Det känns som att hjärnan är på väg ut genom ögonen 👀 

Jag har börjat få träningsvärk i hela kroppen. 

Jag kommer att sova på soffan i natt 😔 om jag ens kommer att kunna sova 😴 

Vi ska ju på Jonas kusins bröllop på fredag. 🙄 Jag hoppas verkligen att det hinner bli bättre till dess. Fatta om jag skulle få såna här hostattacker i kyrkan 😳

Nu ska jag försöka slappna av, får väl ligga och titta på tv till jag kan somna. När det nu blir
Sega dumma 🤧 det är pappa. Pesthärden som blev förkyld först. Både han och mamma har varit riktigt dåliga. Jag trodde att jag hade fått en lindrigare variant. Men nu jäklar kommer det. 😔

Peace out

Kommentera här: